dimarts, 23 d’abril del 2013

Actitud digital cívica

Tenint en compte que hem de realitzar un projecte grupal, hem hagut d’adoptar unes actituds digitals concretes que ens permetin desenvolupar les tasques d’una manera correcta, eficient i amb el mínim marge d’error possible per aprofitar el temps, treballar a bon ritme i no encallar-nos en cap punt. Som conscients que cada una de les nostres accions individuals repercuteixen en la feina conjunta del grup, per això hem tingut ben presents els següents punts:

1. Plataforma de comunicació: un cop format el grup, se’ns va atorgar un espai a l’aula de l’assignatura. Aquest es compon de quatre apartats:

-Tauler
-Debat
-Àrea de fitxers
-Wikispaces

2. Comunicació entre els components del grup:

El correu electrònic és l’instrument que utilitzem per a realitzar les activitats de manera conjunta. Procurem escriure els missatges de manera clara, amb una bona estructura i una extensió més aviat breu per facilitar una bona comprensió dels textos. Tot i que de vegades resulta complicat, intentem no repetir-nos en les idees, conceptes i dubtes plasmats en els missatges.
Escrivim sense incorreccions ortogràfiques i gramaticals i sense utilitzar les abreviatures que se solen fer servir en mitjans de comunicació d’aquesta mena.
Quan encetem una nova conversa hi especifiquem l’assumpte en el títol del missatge i seguim la conversa responent a aquest missatge tot creant fils de conversa.
No solem adjuntar arxius als missatges, aquests els compartim a través de l’Àrea de fitxers.
Els nostres missatges sempre van signats per qui els escriu, de manera que sempre sabem qui l’ha escrit i a qui ens hem d’adreçar si cal contestar-lo. Procurem respondre sempre a tots els missatges per donar la nostra aprovació o compartir diferents punts de vista sobre el tema que estiguem tractant.

3. Cerca a la Xarxa i ús de recursos electrònics:

Hem hagut de cercar documents, vídeos i altres recursos que ens donessin suficient informació relacionada amb el tema del nostre projecte.
Hem confiat sempre en el criteri dels companys a l’hora de triar la informació definitiva per poder desenvolupar el treball. Ho hem escollit tot sempre de manera consensuada i aportant totes les raons i explicacions possibles sobre el per què de les nostres tries.




Per poder llegir el document complet, cliqueu aquí

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada