divendres, 24 de maig del 2013

Actitud digital cívica


Ja som a l'últim tram del camí. Em sento afortunada perquè he guanyat tres nous amics virtuals, i he vist a través de les seves paraules que són amics amables, respectuosos, intel·ligents i sempre disposats a treballar, aprendre i seguir obrint camí per arribar al cim de la muntanya.
A més a més i gràcies a les nostres cerques escollides inicialment, hem fet molta via dins la Wiki; lògicament, a mesura que anàvem avançant ens vam adonar de la necessitat d'ampliar el nostre penúltim punt: la bibliografia i webgrafia, i així ho vam fer. Crec que és un punt dins la Wiki prou important perquè sigui clar, pensant en tots aquells qui vulguin entrar i aprofiundir més en el nostre treball. En el Blog, i sobre tot en la Wiki, amb un senzill cop de ratolí podreu entrar en un món més ampli, divertit, interessant, en definitiva, el món digital de la informacíó. És fàcil, còmode i meravellós compartir les nostres feines!
Quan era petita em van ensenyar a seguir unes pautes i ara me n'adono que moltes les he estat usant al llarg del procés d'aquesta assignatura. "Tot el que s'ha de saber de com viure i què fer i com ho haig de fer, ho vaig aprendre en el jardí d'infants. La sabiduria no està al cim de la muntanya de la universitat sinó allí, dins l'aula del jardí d'infants. I sabeu què vaig aprendre? Vaig aprendre a compartir-ho tot, a jugar net, a no pegar ni fer mal a les persones, a col·locar les coses al lloc on les trobo, a netejat tot allò que jo embruto, a demanar perdó si faig mal a algú, a no endur-me allò que no és meu, a rentar-me les mans abans de menjar, a viure una vida equilibrada, a aprendre sempre alguna cosa nova, a pensar, a dibuixar, a pintar i cantar i jugar i treballar cada dia una mica". Molts d'aquests conceptes, que em van ensenyar de petita, els he usat en aquesta assignatura de forma digital i cívica.

Unim-nos així, com l'aigua!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada