dimarts, 14 de maig del 2013

Planificació i gestió del projecte

Com que teníem clara l'estructura del treball al wiki, de seguida vam començar a confeccionar-ne els apartats. Ens vam repartir els punts entre els integrants d'Aloma, i cada membre del grup va escriure el que nosaltres anomenem el "text base", basant-nos cadascú en les fonts d'informació que ja tenia i, també, en les referències que compartim mitjançant Zotero.

Després, cadascú de nosaltres ha fet les aportacions que ha cregut necessàries en els textos base de cada punt, corregint i suprimint quan calia, sempre amb una discussió prèvia o simultània en els fils del wiki. Així ens hem assegurat que tothom ha col·laborat en la redacció de tots els punts.


Finalment, el que cal és citar correctament les fonts per evitar el plagi (tant el voluntari com l'involuntari). En definitiva, es tracta de diferenciar molt bé en el treball quines idees són pròpies i elaborades pels autors del blog i quines altres idees són manllevades, tot plegat per signar un treball que sigui alhora personal i rigorós.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada